FAQ

Vind hier antwoord op de meest gestelde vragen

Is er een verschil tussen oorbel- en kettingbedels?

Ja! Een duidelijke uitleg vind je hier.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Aangezien een aantal producten met de hand worden gemaakt, kan de levertijd per bestelling verschillen. Wij gaan direct met uw bestelling aan de slag, en hebben 1-2 dagen nodig om deze gereed te maken.

Als uw bestelling gereed is, leveren wij deze af bij DHL, waarna u een bevestigingsmail van verzending ontvangt. De bestelling is vanaf nu te volgen met een track and trace code en zal binnen 1-2 dagen bij u worden bezorgd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Alle bestellingen worden verzonden met een track and trace code. Deze track and trace code kunt u vinden in de bevestigingsmail die u ontvangt nadat de bestelling is verstuurd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Aangezien wij direct aan de slag gaan met je bestelling, is het niet altijd mogelijk om de bestelling te wijzigen of annuleren. Mocht je de bestelling willen wijzigen of annuleren, stuur dan een mailtje naar info@ByBcm.nl of een bericht via het contactformulier. Als de bestelling al is afgerond is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren. Het is dan wel mogelijk om de bestelling te retourneren. Meer informatie over het retourneren van een bestelling vind je op de retourpagina.

Naar welke landen verzenden jullie?

Op dit moment verzenden wij alleen naar Nederland en België

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zullen bij de koper in rekening worden gebracht. Deze bedragen voor Nederland €2,95 en België €5,50 per bestelling.

Voor bestellingen binnen Nederland ontvangt u gratis verzending vanaf €25,-. Voor bestellingen naar België ontvangt u gratis verzending vanaf €40,-.

Ik heb nog geen terugbetaling ontvangen. Wat nu?

Als u uw terugbetaling nog niet hebt ontvangen, wacht eerst even af. Er is tijd nodig om de terugbetaling te verwerken. U zou ook contact op kunnen nemen met de uitgever van uw creditcard of met uw bank.

Heeft u dit gedaan? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@bybcm.nl.

Vermeld in uw 'comment' of e-mail in ieder geval uw naam en bestelnummer. Op deze manier kunnen wij het probleem zo snel mogelijk voor u achterhalen.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om items om te ruilen voor een andere maat of een ander item.
Wil je toch graag een andere maat of ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop te retourneren. Wanneer je retour voldoet aan de retourvoorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen.